0.00грн.
Зробити замовленняДаний Договір має характер публічної оферти згідно з чинним законодавством України
1. Визначення термінів:
Клієнт - фізична особа, яка досягла 18-річного віку і має повну дієздатність, яка здійснює замовлення і придбала Товари, які належать Продавцю, представлені на сайті ukrgranit.biz.ua , (в подальшому іменований - «Сайт»). Продавець - ukrgranit.biz.ua, ФОП, створений відповідно до законодавства України. Товар - матеріальний об'єкт, виставлений для продажу на Сайті, щодо якого вказана ціна, назва, опис характеристик і надано вказівку його доступності. Замовлення - відповідним чином оформлений і розміщений запит Клієнта (заповнені відповідні поля на Сайті в розділі «Замовлення»), адресований до Продавця на продаж і доставку за вказаною Клієнтом адресою з обраного на Сайті переліку Товару, із зазначенням його кількості.
2. Предмет договору
2.1. Відповідно до даного Договору Продавець зобов'язується передати у власність Клієнта Товар, обраний і замовлений Клієнтом на Сайті Продавця, а Клієнт зобов'язується прийняти та оплатити Товар відповідно до умов даного Договору.
2.2. Замовляючи Товар через Сайт, Клієнт погоджується з усіма умовами даного Договору.
2.3. Продаж Товару Продавцем Клієнту регулюється положеннями законодавства України, зокрема, Законом України «Про захист прав споживачів», Правилами продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями.
2.4. Продавець гарантує, що Товар не переданий в заставу, не перебуває у суперечці, під арештом і на нього не поширюються права третіх осіб.
2.5. Продавець підтверджує, що має всі необхідні дозволи на здійснення господарської діяльності, пов'язаної з виконанням Договору, а також гарантує, що має право на виробництво та / або реалізацію товару без будь-яких обмежень, відповідно до вимог чинного законодавства України, і зобов'язується нести відповідальність в разі порушення прав Клієнта в процесі виконання Договору і реалізації товару.
2.6. Продавець має право без попереднього повідомлення вносити зміни в текст даного Договору. Зміни в Договорі вступають в силу після їх публікації на Сайті та застосовуються до будь-якого Замовлення, зробленому після публікації.
2.7. Клієнт погоджується на передачу Продавцю персональних даних (відповідно до умов даного Договору), інформації по Замовленню і погоджується дотримуватися Договору шляхом заповнення граф у відповідних колонках при оформленні Замовлення на Сайті.
2.8. Даний Договір є основним документом, що встановлює права і обов'язки Продавця перед усіма Клієнтами.
2.9. Заповнивши реєстраційну форму, Клієнт підтверджує, що ознайомлений з умовами даного Договору і всі дії, які їм будуть здійснені не будуть їм суперечити.
2.10. Продавець і Клієнт ведуть листування за допомогою електронної пошти або оголошень і повідомлень на Сайті Продавця. Клієнт підтверджує, що всі угоди, повідомлення, дані або інша інформація, що надається в електронному вигляді, відповідає законодавчим вимогам, має юридичну силу і прирівнюється до документів, складених в письмовій формі.
2. 11. Клієнт не має права займатися подальшим продажем будь-якого Товару, придбаного у Продавця. Всі Товари, представлені на Сайті ukrgranit.biz.ua , призначені виключно для покупки і подальшого особистого використання Клієнтом. У разі порушення даного пункту Договору, Клієнт повинен відшкодувати Продавцю всі збитки, пов'язані з порушенням даного пункту Договору.
3. Персональні дані Клієнтів
3.1. Продавець має право збирати, зберігати і використовувати такі персональні дані Клієнта: - прізвище ім'я по батькові; - Адреса електронної пошти; - номер мобільного телефону; - адреса доставки, поштовий індекс; - дата народження; - покупки і товари; - історія і деталі.
3.2. Клієнт погоджується з тим, що Продавець має право використовувати персональні дані Клієнта в наступних цілях: - повідомлення клієнтам про послуги, новини і рекламні пропозиції Продавця шляхом SMS, Viber, електронних повідомлень, MMS, поштою, і т.д. - надання послуг і клієнтської підтримки на запит клієнта;
3. 3. Продавець має право на розголошення персональних даних Клієнтів в наступних випадках:
3.3.1. Отримання Продавцем додаткової згоди Клієнта на надання інформації своїм партнерам, дочірнім компаніям, агентствам (які займаються аналогічною діяльністю) за умови, що останні будуть використовувати таку інформацію, зберігаючи конфіденційність інформації;
3.3.2. Надання інформації правоохоронним та іншим державним органам у відповідь на їх запит, згідно з нормами чинного законодавства України.
3.4. Зареєструвавшись на Сайті, Клієнт надає свою згоду на отримання оновленої інформації, інформаційних бюлетенів з останніми новинами, новими надходженнями, спеціальними пропозиціями та оголошеннями про продаж через електронні повідомлення, Viber, SMS, MMS.
3.5. Клієнт зобов'язується вносити повну і достовірну інформацію про свої персональні дані в графи на сайті для оформлення Замовлення. У разі виявлення неточностей або будь-яких розбіжностей між персональними даними Клієнта, заповненими на сайті, і персональними даними клієнта, представленими їм при отриманні Замовлення (паспортні дані, ідентифікаційний код і т.д.), Клієнт може позбутися можливості захисту своїх прав відповідно до ЗУ «Про захист прав споживачів», зокрема щодо повернення отриманих Товарів, а також несе відповідальність у випадках передбачених Договором.
4. Порядок оформлення замовлення на Товар
4.1. Для розміщення Замовлення Клієнт заповнює реєстраційну форму на Сайті і відправляє її Продавцю, натиснувши на кнопку «Оформити замовлення». Оформлення Клієнтом Замовлення і подальша передача його до виконання, означає достатнє і повне ознайомлення Клієнта з Товаром, з інформацією про наявність (відсутність) преференцій, знижок, а також про вплив умов Замовлення на формування кінцевої ціни Товару.
4.2. Після отримання Замовлення, Продавець здійснює обробку Замовлення. Клієнту надсилається підтвердження Замовлення (по електронній пошті) з детальною інформацією щодо Замовлення: номер замовлення, замовлені товари, ціни, сума замовлення.
4.3. У разі відсутності замовлених Товарів на складі Продавця, в тому числі з причин, не залежних від Продавця, останній залишає за собою право відхилити Замовлення Клієнта, шляхом надсилання електронного повідомлення із зазначенням причини за адресою, наданою при реєстрації Клієнта.
4.4. Замовлення вважається прийнятим для виконання після того, як Клієнт отримує електронне повідомлення на адресу електронної пошти, вказану в реєстраційній формі, з підтвердженням факту прийняття Замовлення і після надання уточнюючої інформації щодо Замовлення, а також контактної інформації Продавця.
4.5. У разі, якщо Клієнт вирішить анулювати Замовлення, він повинен звернутися в Службу Підтримки по телефону вказаному на сайті.
4.6. Продавець докладає максимум зусиль для надання інформації про товар на Сайті якомога точніше. Однак можуть виникнути ситуації, коли інформація на Сайті може містити неточності або виглядати неповною. Тому Продавець залишає за собою право виправляти помилки, змінювати або оновлювати інформацію в будь-який час без попереднього повідомлення. З огляду на специфіку візуального відображення різних типів Товарів на екрані монітора, деякі кольори будь-якої продукції можуть незначно відрізнятися від кольорів реальних зразків.
4.7. Клієнт у будь-який час може перевірити хід виконання Замовлення в розділі «Ваш Кабінет».
5. Порядок передачі Товару
5.1. Доставка замовленого Товару здійснюється спільно з транспортно-логістичними компаніями.
5.2. Продавець докладає всіх зусиль для дотримання строків доставки, вказаних на Сайті. Однак, затримки доставки можливі внаслідок непередбачуваних обставин поза контролем Продавця (форс-мажор). Продавець інформує Клієнта, у разі виникнення форс-мажорних обставин, і погоджує нові умови поставки шляхом листування по електронній пошті або переговорів по телефону.
5.3. Замовлення вважається виконаним Продавцем в момент фактичної передачі Товарів, що входять до складу Замовлення Клієнта на підставі виданої Продавцем, транспортній або кур'єрській компанії, що здійснює поставку Замовлення, накладної (квитанції, реєстру доставки і т.п.) на певні Товари під підпис Покупця. Після виконання Замовлення, зобов'язання Продавця перед Покупцем вважаються виконаними.
5.4. Право власності на Товар та пов'язані з ним ризики переходять від Продавця до Клієнта в момент передачі Товару. Підтвердженням переходу права власності на Товар служить підпис Клієнта в накладній (квитанції, реєстр доставки і т.п.), виданої Продавцем, транспортній або кур'єрській компанії.
5.5. Клієнт додатково сплачує вартість доставки, як окремої послуги, яка додатково надається. Клієнт погоджується, що вартість доставки йому Товару як окремо наданої послуги не підлягає поверненню у випадках, коли клієнт повертає Товар відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» і йому повертається раніше оплачена вартість Товару. Вартість кур'єрської доставки по всій території України залежить від курьєрської служби обранної для доставки і оплачується окремо від вартості товару.
5.6. Тільки після повної оплати, Клієнт має право порушити цілісність упаковки Товару, а також розпорядиться Товаром будь-яким іншим способом на власний розсуд, беручи до уваги встановлені Договором обмеження. Дане положення не позбавляє Клієнта прав, передбачених Законом України «Про захист прав споживачів», а саме в частині повернення і обміну Товару належної і неналежної якості.
6. Ціна і умови оплати товару
6.1. Ціна Товару вказана на Сайті і не включає вартість доставки.
6.2. Продавець має право в односторонньому порядку без попередження змінити ціну на Товар. Однак Продавець не має право змінювати ціну замовленого Товару після того, як Замовлення було прийнято Продавцем, а Клієнт отримав електронне повідомлення, яке підтверджує прийняття Замовлення Продавцем.
6.3. Вартість Товару оплачується в національній валюті України - гривні і включає ПДВ.
6.4. Клієнт може здійснити оплату замовленого Товару за допомогою банківської карти на сайті Продавця в момент розміщення замовлення, або шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Продавця, самостійно або через уповноважену особу.
6.4.1. Товар, на момент його передачі, повинен бути повністю оплачений Клієнтом.
6.4.2. До оплати приймаються наступні види банківських карт: Visa і MasterCard. У разі оплати Товару шляхом безготівкового розрахунку банківською картою, такий платіж здійснюватися в момент розміщення Замовлення на Сайті Продавця.
6.4.3. У разі якщо Замовлення анульоване Клієнтом або відхилене Продавцем, сплачена вартість товару підлягає поверненню протягом 5-10 робочих днів з моменту скасування / відхилення.
7. Гарантійні умови
7.1. За умови дотримання вимог щодо належної експлуатації Товару Клієнтом, Продавець гарантує високу якість Товару протягом терміну гарантії. Термін гарантії на Товар становить 14 календарних днів, якщо інше не встановлено виробником або Продавцем.
7.2. Термін гарантії обчислюється з моменту передачі Товару Клієнту, що вказується у відповідному документі.
8. Повернення Товару належної якості
8.1. Клієнт має право скасувати Замовлення в будь-який час.
8.2. Також Клієнт має право повернути придбаний Товар належної якості протягом 14 календарних днів з моменту отримання Товару. Для цього необхідно повідомити Продавця про намір повернути товар по e- mail - указаному на сайті або при дзвінку в службу підтримки по телефону вказаному на сайті.
8.3. Не підлягають обміну / поверненню Товари належної якості, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів »від 19.03.1994 р № 172, зокрема: - відкриті Клієнтом CD / DVD диски; - корсетні вироби; - парфюмерно-косметичні товари; - товари в аерозольній упаковці; - товари для новонароджених; - предмети особистої гігієни: зубні щітки, бритви, гребінці, гребінці, масажні щітки, інструменти для манікюру і педикюру (ножиці, пилочки тощо); - м'які іграшки для дітей;
8.4. Повернення Товару проводиться: • шляхом відправки його Клієнтом за адресою складу перевізника Продавця: Україна, м.Ірпінь, Нова Пошта, відділення №1. Однак, перед відправкою Клієнт зобов'язаний виконати дії, зазначені в пункті 8.2. даного Договору А також упакувати товар: покласти назад в коробку або пакет і зафіксувати скотчем.
8.5. При поверненні Товару Клієнт зобов'язаний мати такі документи: копію документа, який засвідчує факт оплати грошових коштів за Товар; письмову заяву про повернення Товару із зазначенням найменування Товару, артикулу, вартості Товару; номер і дату документа, який засвідчує придбання Товару, об'єктивні причини повернення, паспортні дані з вказаним способом повернення грошових коштів (банківський рахунок з усіма необхідними реквізитами). 8.6. У разі ненадання одного із зазначених у п.
8.5. документів, Продавець не зобов'язаний приймати Товар і виконувати вимогу Клієнта пов'язану з поверненням Товару. У таких випадках Продавець також звільняється від обов'язку переслати отриманий від Клієнта Товар, як повернення назад на адресу Клієнта.
9. Повернення Товару неналежної якості
9.1. Повернення Товару неналежної якості здійснюється протягом встановленого гарантійного строку в порядку і в терміни, встановлені законодавством.
9.2. У разі виявлення недоліків Товару Клієнт має право вимагати: - пропорційного зменшення ціни; - безкоштовного усунення дефектів Товару в терміни, узгоджені з Клієнтом; - відшкодування витрат на усунення недоліків Товару.
9.3. У разі виявлення протягом гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника, підтверджених при необхідності висновком експертизи, Клієнт, в порядку і в терміни, встановлені Законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право, на свій розсуд, вимагати від Продавця: - припинення дії Договору і повернення сплаченої за Товар грошової суми; - заміни Товару на такий же, або аналогічний Товар, з числа, наявного у Продавця. Будь-які з перерахованих вище вимог повинні бути пред'явлені Клієнтом в письмовій формі у вигляді заповненої заяви, яка надсилається за місцезнаходженням Продавця.
9.4. Вимоги Клієнта розглядаються Продавцем тільки за умови надання документа (або його копії), який підтверджує оплату Товару та факт його отримання Клієнтом, а також технічного паспорта, гарантійного талона або іншого документа, який видавався Продавцем на Товари, для яких встановлено гарантійний термін. Продавець не зобов'язаний приймати Товар, отриманий від клієнта без надання вищевказаних документів. Продавець не несе відповідальності за цілісність і збереження такого Товару і не зобов'язаний відправляти його назад Клієнту.
9.5. Будь-які питання, які можуть виникати, Клієнт може задавати шляхом надсилання електронного листа на електронну адресу вказану на сайті.
9.6. Вимоги Клієнта не підлягають задоволенню, якщо Продавець доведе, що дефекти Товару виник внаслідок порушення Клієнтом правил використання Товару або умов його зберігання.
9.7. Претензія Клієнта буде розглянута протягом 7 робочих днів з моменту її отримання.
10. Перерахування грошей за повернутий товар
10.1. Гроші повертаються протягом 15-ти днів з моменту отримання товару та заповненої заяви на повернення. Гроші можуть бути повернуті Клієнту такими способами: - Перераховано на банківську карту. Якщо покупка була оплачена на сайті банківською картою, гроші повертаються на неї автоматично.
11. Інші положення
11.1. Якщо яке-небудь з положень даного Договір визнано недійсним або незаконним, або не може вступити в силу, згідно з чинним законодавством України, таке положення має бути вилучено з Договору і замінено новим положенням, яке максимально відповідає намірам Сторін, при цьому даний Договір не переглядається, не розривається, а інші положення Договору залишаються в силі. Продавець має право в односторонньому порядку змінити умови даного Договору, шляхом публікації його в новій редакції на своєму сайті ukrgranit.biz.ua
11.2. Сторони даного Договору несуть відповідальність за його невиконання або неналежне виконання згідно з чинним законодавством України.
11.3. Всі суперечки, що виникають з умов даного Договору, вирішуються шляхом ведення переговорів. У разі, якщо Сторони не дійшли згоди щодо спірних моментів, щодо даного Договору, такий спір передається на розгляд суду відповідно до українського законодавства про захист прав споживачів.
11.4. Якщо Клієнт бажає відмовитися від розсилки інформації, одержуваної від Продавця, Клієнт повинен на сайті зайти в розділ «Ваш Кабінет" і вибрати пункт «Відмовитися від усіх розсилок» і натиснути кнопку« Зберегти ».
11.5. Даний договір є публічною офертою. Відсутність підписаного між сторонами примірника Договору на паперовому носії з проставленням підписів обох сторін в разі проведення по ньому фактичної оплати Клієнтом, не є підставою вважати цей Договір не укладеним. Оформлення Замовлення відповідно до умов договору вважається акцептом Клієнта, а проведення оплати Клієнтом - його виконанням.